13 януари 2008

За Linux и по-точно openSUSE

Преди около половин година Windows-а на PC-то ми сдаде багажа точно в седмицата на заверки и доста поизтръпнах предвид факта, че не бях сигурен дали ще успея да си копирам курсовите проекти. Тогава в крайна сметка Пилето успя да оправи бъркотията, но си направих сметка, че е добра идея да започна да се занимавам лекичко и с Linux. Попрочетох разни статии и се оказа че най-добре ще ми прилегне openSUSE - най-вече защото дистрибуцията сама си конфигурира почти всичко. В крайна сметка през ноември 2007 Пилето дойде вкъщи и ми помогна да си сложа дистрибуцията защото преди това не успях да се справя самичък. Екстра, вече си имах Linux. Обаче след като Пилето си тръгна се оказа, че не мога да си подкарам фонетичната азбука и плеъра за филмите, не мога да си сложа Skype (защото няма Skype за 64-битова дистрибуция), аудиото не върви както трябва и разни подобни проблеми. Така се замрази процеса ми за преминаване към Linux. Но само до днес, когато надвечер съвсем случайно ме навести Орлин. С негова помощ успях да оправя повечето от проблемите които имах и сега се радвам на openSUSE 10.3 което изглежда много по-добре от XP-то, и всичко си работи, и не забива. Ще споделям впечатления за в бъдеще. Think Linux!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.