18 октомври 2008

От Globul не ми искат парите, а иначе ми спират телефона

Въпреки желанието ми да си заплатя месечната такса за пореден път удрям на камък... на две места. Първо бях в Germanos, но там са много заети да обръщат внимание на потенциалните нови клиенти и така и не се намери свободен човек, който да обслужи опашката от чакащи лоялни клиенти... ама карай нали тъй и тъй вече сме се качили на клона. В 2be пък винаги като отида и нямат интернет - случвало ми се е поне 3 пъти до сега. Почвам да се замислям дали с аурата си не им заглушавам сигнала. (rofl) (rofl)

1 коментар:

  1. Absolutno shte da e tova s aurata, moje bi imame s tebe mn shtruknali ushi i prekusvame signal deto ne trqbva...mhm
    Pozdravi za strahotnite snimki
    B.

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.