13 септември 2008

Matrix Trilogy

Не бях правил толкова дълъг кино маратон от доста време - Matrix, Matrix Reloaded & Matrix Revolutions. Само като си помисля, че първата част е заснета преди 9 години и настръхвам. Сценарий, режисура, за специални ефекти май няма смисъл да споменавам - невероятно е колко напред са гледали братя Уашовски докато са умували над шедьовъра. Само като си припомня как преди 9 години излязох от киното и гледах като втрещен понеже ми беше голяма мъка да осмисля аджеба какво съм гледал предните 2-3 часа. Днес успях доста по-бързо да подредя пъзела в главата си, и въпреки всичко останаха няколко парченца, чиито места не можах да открия.

Айде да изчезвам, че то стана утро вече. И не в този ред на мисли една малка забележка да си оставя - имам нужда от статив ;)

2 коментара:

  1. На екс да я гледаш трилогията си е направо зашеметяващо. На мен би ми дошло твърде много. Аз имам нужда от известно време да осмисля какво съм гледала, когато гледам толкова задълбочени и смислени филми като Матрицата. Лично на мен първата и третата част много ми харесват, не знам защо втората ми си струва малко по-... как да го определя... слаба.

    ОтговорИзтриване
  2. И според мен на веднъж да поемеш цялата тази информация е прекалено, но пък със сигурност накрая няма да съжаляваш, но ще имаш нужда или от много разговори със хората,които са били до теб или просто малко сън хахха Наистина...."Само като си помисля, че първата част е заснета преди 9 години и настръхвам. Сценарий, режисура, за специални ефекти май няма смисъл да споменавам - невероятно е колко напред са гледали братя Уашовски докато са умували над шедьовъра...." така е, това са истински специалисти в своята област, на толкова години а с такова качество.

    ОтговорИзтриване

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.