21 май 2008

Култура @ СКГТ

94. Обстановката е обичайната - крак до крак. Аз съм правостоящ. Прави до мен стоят и едно момиче - отляво, и един дядо - отдясно. На семинарията жената намираща се на седалката точно до мен се изправя и се приготвя да слиза. По принцип като има възрастни хора до мен им отстъпвам да седнат. Обаче в случая ситуацията се развива по следния начин: аз съм в най-изгодна позиция да заема освободеното място, но в момента когато жената стана от седалката усещам как момичето отляво започва да ме бута в желанието си да ме изпревари. О.К. - викам си, тъй и тъй не изгарям от желание да седна. Е да ама и дядото, усетил намерението на момичето, почва да ме бута зверски отдясно да не би случайно да се мине ако остане прав още 2 спирки. В крайна сметка успява да ни измести и сяда доволно, хилейки се дебилно. Въпросът е: как ще ги стигнем? А в Испания например възрастните не искат да им отстъпваш място. Дори веднъж се случи да отстъпя място на една баба и тя взе че ми се развика нещо. По-късно сестра ми ми обясни, че по този начин съм я бил обидидил че изглеждала много стара.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Bulgaria License.